We doen er alles aan dat onze opdrachtgevers en werknemers de beste behandeling krijgen en dat wij iedereen zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.
Maar we zijn allemaal mensen. Daarom kan het voorkomen dat u even niet tevreden bent over onze dienstverlening. Misschien heeft u wel ideeën over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Of wilt u ons laten weten wat we juist heel goed doen.
We horen uw feedback graag! We nodigen u dan ook uit om uw feedback over Aelbers te delen met Sabine Hulshorst, HR Manager & VG Functionaris.
Na ontvangst wordt uw feedback geregistreerd. We behandelen uw feedback altijd vertrouwelijk. U krijgt binnen 5 werkdagen bevestiging van ontvangst en we nemen uw feedback in behandeling.
Betreft het een klacht over onze dienstverlening? Dan stellen we een intern onderzoek in en halen we mogelijke oorzaken van uw feedback boven water. Daarbij gaan we meteen na hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Hierna ontvangt u binnen 20 werkdagen na ontvangst van uw klacht een schriftelijke bevestiging van de genomen maatregelen en/of geïmplementeerde oplossing.
Indien we het interne onderzoek niet binnen 20 werkdagen kunnen afsluiten, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van uitstel van de afronding. De afronding zullen we maximaal met 10 werkdagen verlengen.
Contactpersoon